Voorbereidingen en laatste werkdagen in Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Esther Vuijk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen en laatste werkdagen in Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Esther Vuijk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen en laatste werkdagen in Maastricht

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2017 | Nederland, Maastricht

Dag allemaal!

Een nieuwe reis en avonturen in Zuid Afrika! Volgende week zal ik vertrekken uit Maastricht en een aantal weken in Groningen verblijven waarna ik op 4 september naar Zuid Afrika zal vertrekken waar ik zo'n 3 maanden vrijwilligerswerk zal gaan doen voor Homtini in Knysna en daarna nog 2 maanden rondreizen door Zuid-Afrika!

Deze stichting zet zich in voor verschillende projecten. Ik zal me voornamelijk gaan richten op het lesprogramma op school voor de kinderen met een achterstand en/of beperkingen. Dit zal ik doen door praktische/ fysiek projecten en gezondheidsvoorlichting te geven op scholen en in de community. Hierbij denkend aan sportstimulering, creatief, agrarisch en lesprogramma's met oog op kennisoverdracht en duurzaamheid. Helaas is dit nog niet zo ontwikkeld als in de westerse wereld, zo proberend een toekomstperspectief te realiseren voor deze kinderen in zuid Afrika!

Om het project, het verblijf en de mensen daar wat extra hulp te geven zou ik jullie willen vragen om me op een of andere manier te kunnen sponseren!
Dit uiteraard met een sportieve challenge:
Op 6 augustus zal ik de Bauke Mollematocht gaan fietsen in Groningen! 110 km!!

Alle hulp is welkom en kan gedoneerd worden! Met het doel om te gaan investeren in het opzetten van een nursery (groentetuin) voor het schoolprogramma voor kinderen met FAS (Foetaal Alcohol Syndroom) en bijbehorende lesmaterialen. En we hebben een sponsor gevonden die mijn opgebrachte geld zal gaan verdubbelen!!
Uiteraard zal ik het eindresultaat terug gaan koppelen!

Bijdrage kan worden overgemaakt op:
NL42rabo0351752145, tnv EN Vuijk,

Verhalen, avonturen en alle mooie momenten zal ik zo veel mogelijk gaan delen via deze site!

Alvast bedankt en tot snel!

  • 21 Juli 2017 - 13:13

    Antoinette Muller-van Den Berg:

    ha Esther,

    wat een geweldig plan heb je weer gemaakt! Margy en Rinus hadden me al verteld dat je wegging, maar dacht dat je in Groningen weer wilde wonen en werken. Ze vinden het heel jammer dat je weggaat, je bent een top-huurder! Ben enorm benieuwd hoe dit project gaat lopen. Sponsorbijdrage maak ik over en ik hoop dat je heel veel centjes binnenkrijgt voor jouw fantastische inzet voor mensen die het heel hard nodig hebben.

    groetjes Antoinette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 43773

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 06 Februari 2018

Reis door Zuid Afrika

25 Juli 2012 - 30 Augustus 2013

reis door Indonesie

Landen bezocht: